zondag 20 januari 2013

Foert

Gisteren zei ik FOERT...
Foert, tegen alles en vooral foert tegen de was die daar stond en netjes vroeg PLOOI MIJ OP, LEG MIJ WEG!!
Neen, hier lagen nog mooie stofjes te blinken en die moest en zou ik verwerken tot moois.
Moois voor Kobe:


                                     

Moois voor Coco:



Ik dacht, ik moet die babietjes een warm dekentje geven in deze tijden van bar-kouwigheid.  Niet dat hun mama's en papa' dat niet doen, maar een baby kan niet genoeg vrolijke dekentjes in zijn bezit hebben.
Ik zou er nu begod zelf graag onder kruipen!!

En wat als die baby's nu eens snottebellen oplopen van al die bar-kouwigheid ( wat niet gaat gebeuren met al die warme papa's, mama's en dekentjes).
Dan stoppen we die dekentjes in een mooi EHBO-doosje met wat fysiologisch water om die neuzekes te spoelen, spoelen, spoelen!!!  Probleem opgelost!!




Ik heb hier nog meer naaikriebels, met al die sneeuw en kouwigheid wil ik precies heel de dag naaien.
Maar dat zal niet pakken, want die was blijft daar maar staan en ik kan helaas niet elke dag FOERT zeggen!!

Fleece groen en roze bij de casa
stofje met olifanten bambiblauw
stofje met de lieve figuurtjes vermiljoen
Leuke doosjes bij Lou le chien

3 opmerkingen:

  1. Hier ook FOERT tegen huishoudelijke taken....maar morgen vlieg ik er terug in, BELOOFD!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zien er heel gezellige dekentjes uit. Ik wou dat ik mij er in kon rollen en de hele dag kon blijven liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen