zaterdag 20 april 2013

Wat ik wel al kan laten zien.

Ik kan het nog steeds niet over mijn hart krijgen om Frie haar outfit op het net te gooien,
Maar wat ik wel al kan laten zien is dit:


Ik maakte ook een kleedje voor onze kleinste telg.
Min krijgt op Frie haar communie een zwanenkleedje aan.
Ze kreeg fluoschoenen uit hippeschoentjes,
En daar past dit stofje met Fluo eendjes PERFECT bij.



Het fluo roos diadeemje is al aanwezig, dus het feest kan beginnen!!

Het stofjes komt van bij bambiblauw
De knoopjes vond ik bij habiba in Leuven.

Herre*

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Mirte heeft ook fluoroze lakschoentjes gekregen. Het is toch nog wenen voor mijn ogen!
    (en ik ben wel wat kleur gewoon :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had eerst lakschoentjes in het donkerblauw... ook heel schoon, maar ze waren te groot als ze toekwamen.
      Ik besloot naar de winkel zelf te gaan en daar bezweek ik voor de fluo's!! Ik durfde eerst niet, maar nu ben ik er wel heel blij mee. Jan vindt ze afschuwelijk!! Hahaha...

      Verwijderen