zaterdag 7 december 2013

Ooooh hoo hoo, niet nu al!!

En toch doe ik het ook al.
Kerst!!!
Het nadert nu heel snel...
Kostelijke affaire,
Maar niet op naaigebied, want in de Lente kocht ik stofjes, die nu wonderwel op zijn plaats zijn.
De meningen hierover kunnen verschillen, maar mijn dochters dragen met Kerst het volgende:



 Een simpel A-lijnkleedje voor Min, want simpel ( zowel op naai-gebied als qua looks) werkt voor mij het best.



 En dan ook een simpel A-lijn rokje voor Frie, met dezelfde uitleg als hierboven.


De meningen wat dat Kerstgevoel betref,t zit hem in de keuze van het stofje. Misschien een beetje 'lente-ig', maar ik heb er direct een Kestgevoel bij!!

Voor zoonlief koos ik een stofje met hertjes, maar de aanmaak van dat hemdje moet nog opgestart worden...Ik zal me maar beginnen haasten.

H***

Stof van bij Bambiblauw
Patroon van het A-lijnkleedje vind je ook bij hen. Het is nu ook voor grotere meisjes te koop.
Patroon voor het Rokje komt uit haar boek.

2 opmerkingen: