maandag 8 augustus 2011

Jaloers...

... op al jullie creaties en creativiteit!!
Ik wil super hard mijn best doen om mijn stikmachine niet te laten verkommeren, maar momenteel is mijn enige bezigheid MINNEN. Dwz pamperen, voeden, troosten, wassen, plassen en een beetje huishouden in orde houden!!
Gelukkig is er ook nog Janlief, die super hard creatief bezig is met Frie en Sus ( als hij niet gaan werken is!!) en het speelplein, die van Frie en Sus hun vakantie een topervaring maakt!!  Zo zingen ze de hele tijd liedjes...ZALIG om horen!!
Het enige wat ik toe nu toe maakte, was een luiertas en een draagdoek, om nog beter te kunnen minnen... foto's volgen zeker en vast.
En dan nog het huis...dat schiet gelukkig goed op en daar beloof ik plechtig ook nog wat foto's van!! Het dak ligt erop, de ramen komen eraan...
Sorry voor de saaie post, er komen betere tijden aan!! Gewoon effe laten weten dat ik er nog ben!!
Herre***

3 opmerkingen:

  1. Aha, back in town! Ben benieuwd naar de luiertas en naar de draagdoek in actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebben ze al gezongen van "Aan de oever, van de Dijle..... ? Die van mij zijn ook 3 weken geweest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Christel: Nee, maar wel van "Eeeeeeeeen de krokodil en de ouraoutang..." Ook goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen