vrijdag 26 augustus 2011

Het was feest 15 augustus!!!

En de reden daarvoor was ;



Buiten het feit dat ik zeer graag met stofjes bezig ben, doe ik ook graag aan taarten maken...
Ik heb er op gevloekt en ben er 3 dagen aan bezig geweest, nl. 1dag bakken en vulling maken, 1dag afsmeren en bekleden, 1 voormiddag versieren!!! Maar ze was af en mocht gezien worden op Min haar feest!!
Het was misschien niet de lekkerste taart die ertussen stond, maar in ieder geval wel de mooiste!!


Zussen, schoonbroers,  mama's, vriendinnen, meters, papa's ... deden allemaal hun best  (waarvoor dank!!).
Het werd het beste MINFEEST ooit!! Frie en Sus kregen ook een feest bij hun geboorte, maar bij Frie haar feest waren de weergoden ons niet zo goed gezind en bij Sus was het putteke winter, dus dan moet je niet hopen op stralende zon!! En wij hadden geluk, want op ongeveer de enige mooie dag deze zomer, was het Minfeest!!


Janlief deed een BBQ, want daar is hij goed in!! Met hamburgertjes en spek op de boterham ... en ik zag dat het goed was!!

 Dank je wel iedereen voor het leuke gezelschap, de mooie kadootjes en de centjes voor de bakfiets!!!

Herlinde***

3 opmerkingen:

  1. Oh die foto van Min is keimooi! En het was inderdaad een superfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij vonden het in ieder geval een heel leuk feest! De taarten en hamburgerkes heel lekker en lots of fun voor de kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En plezant dat het was! Die taart mag er trouwens ook best wezen (ik was te laat om ze nog in één stuk aan te treffen). Ik zou zo zeggen: koop nog een kinneke, want ik wil nog zo'n feestje :-)

    BeantwoordenVerwijderen