vrijdag 11 november 2011

terug aan het werk...

Terug aan de slag op het verloskwartier en dat doet ne mens deugd!!

Ik had het nooit gedacht, maar het is een beetje een bevrijdend gevoel, wetende dat Min een hele dag zonder haar mama kan!!

Min is flink op de crèche en ik ben blij dat ik mijn collega's vroedvrouwen terug zie en mijn zinnen een beetje kan verzetten.  En wat is Min schattig als ze 's avonds uitgeput in slaap valt, na een dagje crèche...

UIT MIJN BIOTOOPJE, terug de wijde wereld in!! Amaai, wat was ik daar bang voor!!! Maar het is algemeen geweten, hoe meer je ergens bang voor bent, hoe beter het meevalt!!

En nu nog terug de tijd vinden om iets met mij stikmachine te doen... en dan valt alles terug in de plooi!!

Herre***

4 opmerkingen:

  1. Welkom back, sister! Wij zijn ook blij dat je terug bent! Tot dinsdag bij de sToffenmadammen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Loi: ik kom zeker ( echt waar deze keer!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Min is gewoon een topbaby!
    Tot dinsdag x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allé, dan moet ik dus gene schrik hebben in februari!! Hoop alleen dat ik het werk nog kan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen