dinsdag 3 juli 2012

De snelste pimp ever!

Gisteren had ik nog een uurtje.
Gek, denkt u, want het is vakantie en vakantie IS NIET GELIJK AAN rust!
Maar mijn kinderen waren er niet.  De éne op de crèche, de andere 2 naar de speelpleinen... wat een moeder!!
Maar goed, ik had nog een uur.
En ik deed het volgende:
Nodig, een buggy ( die wat pimpwerk kan verdragen), een mooi lapje stof van bij haar, een tweedehands handdoek van de kringloopwinkel, een overlockmachine en een naaimachine!!
En dan maak je snel-snel zoiets;
Heel goed kan je het niet zien, maar dat is niet zo erg, want zo goed is het ook niet afgewerkt...
De buggy ziet er in elk geval terug een stuk frisser uit en vanavond probeer ik het nog eens met hopelijk wat tips op het Leuvens stiksel....
Herlinde*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten