donderdag 14 juni 2012

Trouw ook eens in het blauw...

Want, Oh Ja, er was een trouw,
Daarom niet persée in het blauw,
Den bambi van bambiblauw  trouwde,
Met hare man, die er wat van kan,
EN OH BOY, WAT EEN FEEST!!!!
Hier ten huize 'nice*' zijn we nog een beetje aan het bekomen,
Maar ook vast en zeker aan het nagenieten!!
En voor die trouw had ik de eer voor de bruidstaart te zorgen...
Heerlijk vind ik het als ik iets voor iemand kan betekenen!!
Aanschouw dan ook het volgende meesterwerk:


Nu bijna 2 weken geleden, maar nagenieten doen we nog steeds!!

Ondertussen stond de tijd niet stil en u weet allen dat tijd een kostbaar iets is, dat iedereen er veel te weinig van heeft!!
Die tijd gebruikte ik en hoe:

Wederom maakte ik een aantal slabjes, onder het motto "iets wat je graag doet, maak je in meervoud"!!!
 Dit keer zijn ze voor Lotta. 
Er volgt nog een reeksje,  want er zijn nog wachtenden,...

Ik waagde mijn tijd ook aan het rokjesboek van Madame Zsazsa, met dit als resultaat:
 De stofjes zijn van bij haar, maar ik kocht ze vorige jaar....toen ontbrak mij alle tijd.  Geen nood,  het wordt terug zomer en Frie wordt weer wat groter, dus een rokje op maat voor Madame Frie!!
Bijzonder fier ben ik op het kantje, het maakt het zo af... morgen MOET ze het aan!!!

En nu dan nu op naar mijn Mini-meid haar 1ste verjaardag. Het kind moet nog een kroon en natuurlijk ook nog een mini-outfit voor haar dagje!!

Tot snels*


2 opmerkingen:

  1. Mooie taart! Wat helemaal mijn ogen uitsteekt zijn de cupcakes hierboven! :-) Geniet van Min's eerste verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man, die taart zeg! Daar zou ik zo hard geen geduld voor hebben :-). En gij ook al aan het bandwerken. Ik ben dat wat beu aan het geraken.
    En Min een jaar?! Jong toch. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen