dinsdag 3 mei 2011

Mijn werkplaats

Naast het bevallingskwartier, waar ik nu even niet meer ben wegens te zwanger, is dit mijn 2de werkplaats:


DE KEUKENTAFEL!!
Janlief draait al met zijn ogen als de naaimachine er weer staat ( en hij staat er vaak!!).  Hij wordt gek van al die rommel.  De keukentafel is namelijk niet zo groot of toch niet groot genoeg voor een naaimachine ( + bijhorende rommel) en een vierkoppig gezin dat daar zijn maaltijden benut.  Maar er is beterschap in zicht, want er wordt aan ons huis gewerkt en volop meer plaats gemaakt voor de nieuwe baby en een naaikamer ( Janlief zegt liever hobbykamer) voor mammie!!
Vandaag deed ik nog snel de voorbereiding voor vanavond, want dan gaan we weer naar de sToffenmadammen, het naaigroepje in Kessel-Lo.... 

Binnenkort het resultaat op Nice* en de andere spulletjes waar ik tot nu toe aan heb gewerkt!!

4 opmerkingen:

  1. Gaan ervoor Christel...Moet ik is vragen of er nog plaats is bij de sToffen madammen?? Ze zijn een 2de groet opgestart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ver ben ik nog niet ;-) Eerst die lessen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben al benieuwd naar die creaties!

    BeantwoordenVerwijderen