zondag 15 mei 2011

SOLO

En dan nu, zonder al te veel hulp, met een patroontje van bambiblauw ( ik geloof dat ze het binnenkort op haar site of blog gaat zetten....):
HET A-LIJNKLEEDJE:
Het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.  En ondertussen heb ik er weer ( hoe kan het dan ook anders) een reeksje van gemaakt.
Allemaal kadootjes, want Frie vind ik te groot aan het worden voor dit soort kleedjes... voor Lewis en Mano ( kindjes van mijn nicht) en voor Tilli ( mijn metekindje)!!
Het stofje met de paddestoelen komt van bij Noeks en dat met de appeltjes kocht mijn nicht bij bambiblauw.

Ook kreeg ik Sus ( zoontje van 3 jaar) op de foto, met het enige wat ik voor hem tot nu toe maakte:
HET BROEKJE:
Super handig om mee naar school te gaan, hij krijgt het zelf aan en uit om naar de toilet te gaan door de elastiek in de tailleband.
Nu nog is een poging doen om het ALLEEN te maken, zonder hulp van naai-Ria!!
Maar toch nen dikke merci voor RIA!!
En het zalige stofje van Echino moet ik dringend nog is zoeken, tot nu toe is het nog alleen bij Van Marieke in het paars, niet meer in het blauw....spijtig!!

Binnenkort post ik nog wat eerder knutselwerk... maar daarvoor moet ik eerst mijn harde schijf eens zoeken!!

 Tot snel, Herre/Herly/Herlinde/Nice*

1 opmerking: